Diagnozowanie dzieci i młodzieży

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
6 + 9 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
6 + 9 =
1. Diagnozowanie i opiniowanie w zakresie:
  • trudności w nauce,
  • problemów wychowawczych,
  • problemów emocjonalnych,
  • gotowości szkolnej,
  • zaburzeń rozwojowych,
  • zaburzeń zachowania,
  • wad i zaburzeń mowy,
  • określania optymalnych form pomocy, wsparcia rozwojowego, korekcji, rehabilitacji, stosunku do obowiązku szkolnego, form kształcenia, niezbędnych do nauki warunków oraz sprzętu specjalistycznego i środków dydaktycznych,
  • zindywidualizowanej ścieżki kształcenia,
  • kontynuacji nauki w klasie przysposabiającej do pracy.

Osoby prowadzące: psycholodzy, pedagodzy, logopedzi
2. Diagnozowanie, orzekanie / opiniowanie o potrzebie:
  • kształcenia specjalnego,
  • zajęć rewalidacyjno-wychowawczych,
  • indywidualnego nauczania,
  • indywidualnego obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego,
  • wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.


Osoby prowadzące: psycholodzy, pedagodzy, logopedzi

3. Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dzieci i młodzieży objętych kształceniem specjalnym.

Osoby prowadzące: psycholodzy, pedagodzy, logopedzi

4. Diagnozowanie predyspozycji zawodowych uczniów szkół podstawowych, ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych, w tym uczniów niezdecydowanych oraz z problemami zdrowotnymi. Pomoc w wyborze ich dalszej drogi kształcenia.

Osoby prowadzące: I. Zawistowska-Gierzyńska

5. Przesiewowe badania mowy na terenie przedszkoli i szkół

Osoby prowadzące: I.Bielecka, E.Szota, A. Malinowska

6. Przesiewowe badania dzieci przedszkolnych z ryzyka dysleksji

Osoby prowadzące: H. Burger

7. Diagnoza integracji sensorycznej

Osoba prowadząca: I.Bielecka

Załączniki artykułu

kryteria diagnostyczne dyskalkulia (pdf) 0.09mb, (pobrań: 131)